ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE
ZWROT
Zwrotu towaru możesz dokonać w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot towaru w tym terminie jest traktowany jako odstąpienie od umowy – nie musisz podawać przyczyny. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
W przypadku przesyłki podzielonej na kilka paczek, dopuszczalny maksymalny czas na dokonanie zwrotu jest liczony od momentu dostarczenia ostatniej paczki.
Jak dokonać zwrotu?
Wystarczy, że odeślesz nam zwracany produkt oraz dokument zwrotu. Zabezpiecz dobrze paczkę (dla wygody możesz użyć opakowań, w których dostarczyliśmy Twoje zamówienie).
Dokument zwrotu możesz przekazać nam w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
- dołącz do zwracanej paczki formularz zwrotu – do POBRANIA TUTAJ
- lub wyślij uzupełniony formularz zwrotu na adres: kontakt@papajstore.pl
Paczkę odeślij na podany adres:
PAPAJ Sp. z o.o. – ZWROT
ul. Szczęśliwa 2, 32-091 Wola Więcławska
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez PAPAJstore zwracanego towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Dodatkowe informacje:
- Zwrotu środków za produkt dokonamy w takiej samej formie, w jakiej dokonywałaś/łeś płatności.
- Zwracany towar odsyłasz na własny koszt.
- Produkty oferowane w komplecie należy odesłać w całości.
- Zwracany produkt nie może być uszkodzony oraz nosić śladów użytkowania poza tymi wynikającymi np. z konieczności przymierzenia lub innego sprawdzenia towaru.
- Nie ma możliwości wymiany zwróconego towaru na inny.
WYMIANA
1. Zwróć produkty
W sklepie PAPAJstore wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.
2. Złóż nowe zamówienie
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu, w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić.
REKLAMACJA
Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty odpowiadały Twoim oczekiwaniom. Jeśli jednak dostarczony do Ciebie produkt jest uszkodzony, posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z zawartą umową, masz prawo do złożenia reklamacji.
1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz
Dokument reklamacji możesz przekazać nam w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
- dołącz do zwracanej paczki formularz reklamacji – do POBRANIA TUTAJ
- lub wyślij uzupełniony formularz reklamacji na adres: kontakt@papajstore.pl
2. Wyślij produkty
W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru.
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
PAPAJ Sp. z o.o. – REKLAMACJA
ul. Szczęśliwa 2
32-091 Wola Więcławska
3. Poczekaj na decyzję w sprawie reklamacji
W przypadku podjęcia decyzji o:
- wymianie – niezwłocznie wyślemy nowy produkt.
- naprawie – niezwłocznie wyślemy naprawiony produkt.
- zwrocie – po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest na numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie.